Shopping

Ja dagen blev just mycket mycket bättre! I min Väntan på Pontus som ska komma hit och äta glass ( något han inte vet om) så tänkte jag, nä nu jäklar ska jag gå in på Cdon och beställa Harry Potter and the order of the Phoenix

Så jag klickade mig in där och möts av en frälsar syn. Sex and the City boxen för 399 kr
Jag slängde mig på telefonen och ringde mamma.
Så nu är denna underbara sak på väg hem till mig tillsammans med min efterlängtade bok som jag ska läsa på väg ner till Spanien! :)
btw 6 dagar kvar idag!

Kolla så vacker den äääääääääääääääär!

samt då min bok inbunden inte tramsiga pocket!
Harry Potter and the Order of the Phoenix (barn) (9780747551003) -  J. K. Rowling - Böcker

Nu ska jag lägga mig i solen och sedan blir det glass glass i stora lass lass =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag ska börja packa lite smått i morgon. Mammas beslut! haha ååh gud.. vi lär dö

2010-06-05 21:00:44
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: