Last one....

Ja sista blogginlägget från Sverige på ett tag nu då. Kommer att uppdatera lite smått från Spanien, typ jag lever eller något liknande!
Befinner mig hos Frida och har nyss ätit en utsökt middag bestående av lax och ny-potatis. och en god gul sås ( jag glömer alltid namnet på den)

Frida duschar och jag passar på att uppdatera nu innan vi ska gå ner och göra morgondagens lunch bestående av kyckling- pastasallad. MOMSA

Gjorde då brudbuketten idag och JAG blev nöjd med den, tog hem verktygslådan och satt sedan en timme på Brödboden med Pontus  18 jävla kronor för en BURK cola! Jag är förvånad att dom kan ha så mycket gäster med så höga priser, jag menar colan smakar ju likadant över allt ;)

Jaha min fina bild på Eclips soundtrack vägrar komma upp, så ok. Men den och Sex and the city boxen befinner sig hemma. Skivan lyssnade jag på i bilen på väg hit :D

Sitter nu och lyssnar på när Frida står och sjunger i duschen. lite roligt. Man kanske ska gå in och skrämma henne? Fast då kanske hon trillar och slår sig och då måste jag åka ensam till spanien. Och det blir ju trist.. :(

Ja som sagt så ska jag försöka uppdatera bloggen i spanien... Kan ju inte lova något såklart. Men jag åker ju med datanörden så det blir nog så!

Jag hoppas all sommarens regn kommer denna vecka i Sverige så det kan vara sol när jag kommer hem! =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Isa

Hollandaisesås för bövelen!!!!

2010-06-11 15:02:02
Postat av: Linnéa

Gravlaxsås brukar man ha :) även kallad hovmästarsås:D haha jag saknar dig smuch :( kom hem!!!! <3

2010-06-12 21:31:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: