E du helt jäla dum i huvet eller??

( Ronny å Ragge replik där av stavningen!)
Frida vi kommer inte å dö! Jösses, vi ska ju åka buss! Vi kommer klara oss skit bra och ha skit kul!

Idag har jag suttit i gungfotöljen i solen och läst. bra bok hitentills (Y)
Har köpt de sista grejorna inför Spain nu =) Ska packa lite till nu och sedan ja då åker vi!
Helt galet!

Jag är dock lite depp då jag vet att jag behöver ta hem lite blommor så jag kan stiffta dom. till brudbuketten som ska göras på Torsdag.

Ja Bambie den lilla terrorist och ogärnings kvinnan ringde innan och hade mage å säga att hon fått jobb i Helsingborg och inte kommer denna veckan " så vi ses ju inte förrens ni kommit hem från Spanien"

Men e du helt jäla dum i huet?! Så kan du inte göra!
ÅÅÅÅH jag blir så arg!

NU ska det packas badkläder inför sista idrottslektionen ever, i morgon är det sista Ma lektionen också, eller ja vi ska ju bara få reda på nationella. Snälla gud låt mig få G!

Nu ska det packas =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: