rubriken, ett stort mysterium....

jag är lite hungrig......

Ja och så har sommaren snart varit... WOW vad fort den har gått. fast jag har ju några veckor kvar.
men denna veckan blir nog bra, ska försöka asa mitt as upp till hålan och måla lite. Sen på lördag blir det jäklar i dubbelt upp! =) Först EvaRydberg den klassiska utflyckten vi gör varje år. efter det blir det att slänga av mig i Värestorp då det blir dans till LAsse Stefanz. Fan vad kul det ska bli!

Har även kollat upp lite på ansiktsboken om Helgeåfestivalen.JAg vet att sme'ns kommer dit så bara det gör ju detvärt. dock har skolan börjat då. men wtf
Och vill ingen gå med mig dit så kan jag ju förhoppningsvis ta bilen dit, då ja faktiskt har hunnit fylla 18 år då!

Nej nej nej jag tar inte ut något i förskott! ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: