Party like a rock star!

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you it kills me now



Ja helgen är här, igår gästades man av Malin, Sanni, Sonny och My! Trevligt som attan.
Vi var och svalkade oss i Klacken innan mitt lusthus intogs. (Just det glömt inte Hanna du måste städa där ute!!)
Ikväll ska det intas Killebom, Thorleifs kommer :D och senare blir det smens Baglomms

Och om någon som läser denna blogg är drömtydare ta kontakt med mig, samma person dyker upp om och om igen, drives me creazy ( inte på ett bra sätt!!)

JA nästavecka blir det kanske jobb i grustaget då, kan ju vara bra med lite pengar nu när k-dagarna börjat .

Igår fick jag höra senaste skvallret också direkt från byn. jag todde jag skulle spy.
Det var fucking två personer om besluten!! åhhhh fan ta småbyar och deras jävla skvaller!

Nej nu ska jag bygga lego! :D

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: John

Drömtydning fixar vi i grustaget ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: