My head says " who cares" but then my heart whispers " you do stupid".

Hade jag haft pengar hade jag gått till en psykolog. att prata med någon som inte känner de man umgås med och som inte kan dömma ( okej kanske i hemlighet då men wtf)

jag trycte nog in på skapa inlägg runt kl22. kl är nu tjugo i ett. jag ska masa upp aset till trafikskolan i morgon och sedan ska jag visa runt Victoria i härliga Solvesbååj. På kvällen blir det kalas för Kusin vitamin som blir hela 6 år!

Idag har jag suttit på trafikskolan också, fas C avklarad, bara fas Fordon nu och sedan repetitions kurserna kvar YAY!

jag har suttit i de förgågna timmarna och kollat mina gamla statusuppdateringar på FB haha hittade massor med sköna grupper jag gått med i, här e några!


I simply don't have enough middle fingers to show you how i truly feel.

sometimes i wonder if my mum ever thinks " my child is a retard"

Idag var det så kallt att jag såg en zigenare med händerna i sina egna fickor!

vi som bara har lust att skjuta någon lite då och då

va fan väntar du på att hela jävla stolpen ska bli grön eller kör

you're the online and i want to talk to you, BUT Im not saying hi first

alla vi som saknar personer även om dom sårat oss brutalt mycket

guys have no idea how long something they say can stay in a girl's mind...

meeting someone who is also drunk and immediately becomming best friends

I love it when i look at you and you were already looking at me

you want woman to be in the kitchen? where the knives are?

"får jag smaka lite cola?" "Du VET hur det smakar!"

Going to McDonalds for a salade is like going to a whore for a hug

fine, don't laugh at my joke. make me look stupid. I hate you

BTW Killebom 2010 så jäkla kul, men jag har absolut ingen röst kvar! På torsdag blir det heldag med Bambie i Klacken, behöver ta igen lite spild tid. nästa vecka blir det förhoppningsvis jobb i hålan John har du jobb till mig?

Ja nu måste jag sova, veckan kommer nog gå fort snart e det helg-> k dagarna-> smens baglomma :D

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: John

klart det finns jobb till dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: