internet

funkar fortfarande inte, vilket gör mig lite smått orolig. Dock blir det ju jobb nästa vecka och då har jag inte tid med löjliga små saker som facebook!

Var i sölvesborg igår. Satt på trafikskolan såg ungdommar komma och gå som klarat uppskrivningen. Blä

KAn det itne bli Augusti nu?! Men jag är iaf klar med A delen på teorin och halva B så det var en lyckad förmiddag får man ju säga. Min Far kom och hämtade mig ( för er som följer bloggen vet ju att jag har 4 st, detta var min biologiska!)
Vi åt glass på glassbåten och sedan gick vi en runda på ShackMatt Ett par svarta långbyxor och hör och häpna! Jag vet inte om jag skrev om när vi var i stan och jag provade ett par beiga shorts men som givetvis inte fanns i min strl. Jag hittade dom, provade o ja perfekt ofc. Så jag kom ut med två par byxor.
Sen var jag inne på Flora och snackade om den kommande veckan, börjar inte förren på tisdag nu. Har ju stadskörning på Måndagen. Men den ska köras med Sara så jag överlever nog den med!
Sen är det bara halkan kvar UGH! fi fän

Jag i gårkväll handlade vi lite och två sims spel inhandlades. väx upp Hanna

NU ska jag klippa gräset och ikväll blir det kanske en tur till Klacken med Malin!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: