Dom dricker bara kaffe.....

Har haft en helt ok dag. ställde klockan åkte till stan satt på MC och åt och pratade med Pontus innan jag tog en runda på Lindex och shoppade upp lite pengar.
Hittade en BH ( hör och häpna UTAN vadering)
Seriöst, vad e det med Lindex och H&M och ja alla andra ställen med någorlunda billiga underkläder, innan la dom i uppstoppningar ( Ja jag väljer att kalla det så) som man iaf kunde ta ut. nu är dom inbygda.....!!!!!!!!!!!!!!
Om det nu sitter massa stackars barn och syr alla dessa kläder inlåsta i någon källare kan ni väl iaf bespara dom pillet med att trycka upp  30000 ton bomull i skiten!

Ja men jag hittade då en på rea ( utan uppstoppningar!) och går och ställer mig i kassan, som en blixt från klar himmel kommer jag då ihåg att dom har satt den underbara skyllten ta 2 betala för 1 ovanpå alla rea skylltar (Y)
Jag traskade glatt vidare på jakt efter en till. Tog lite tid, men jag fann tillslut en. När jag precis når kassan ser jag att det är en stor korg där med 4-pack strumpor för halva priset. jag rycker snabbt åt mig en packat, men kommer på att shit här är det ju också 2 för 1. Så jag kom där ifrån med 2 st BH:ar och 8 par strumpot alltsammans till ett värde av 258 riksdaler.
Ganska hyffsat om jag får säga det själv.
Jag bör väl tillägga att jag redan innan kollat och sett att pengarna från pappa kommit in på kortet. Kaaaaatjhing.

Jag traskade sedan vidare till stationen för att möta upp smuch.

Dagen spenderades ( <- haha ja bokstavligt talat) i staden pegar förvann och påsantalet steg.
Hittade ett par jätte fina tajts på Vero Moda som jag slukade. Det hängde givetvis bara för å retas en underbar skjorta ovanför. vit med tingel-tangel på axlarna, som var guda snygg till byxorna men 400 kr tyckte jag inte den var värd just då.... och nästa gång jag har pengar kommer den antagligen vara på vinter rea, så det är ju OK ;)

Ja man var hemma och bytte kläder innan mopeden styrde vidare mot Smuch´s  home, där vi kollade på It's Complicated
Underbar film om ni frågar mig.



Men hela dagen, ja hela veckan, eller låt oss säga hela detta året, så finns du där i huvudet. Nu inte av samma anledning som då. Men jag vill inte inte inte inte att du ska finnas där! Du förstör för mig och mina nära.
jag hatar dig

Jag har sett det. Det stora beviset, och en gång är kanske ingen gång men nu var det mer än en gång. Jag blir inte lika förvånad längre utan det blir mer som bekräftelser, men det gör ont.
Och antingen är jag helt körd eller så är ja för stark, jag kan inte gråta och återigen är det ju det som jag är bra på. Jag vill bli röd i ansiktet skrika och gråta samtidigt som jag kallar dig en massa fula saker. Men inga tårar ingen ilska.... Ingenting.
Jag vill kunna gå vidare men varje gång jag är nära, ja om man nu kan kalla det för nära. Så är du där igen, plötsligt är jag lite viktig igen. Trodde ja. Eller nej det trodde jag inte, för det har jag nog aldrig varit, inte på det sättet som jag vill vara viktig.... tyvärr tror jag att om chansen skulle komma igen skulle jag ta den. förhoppningsvis kommer någon sparka mig hårt där bak så jag kan avstyra det då.

Fan jag var så glad att du så mig, jag trodde aldrig det, inte på det sättet. Men det gjorde du.
Visserligen fortsatte du sedan att riva alla murar som jag byggt upp, gick på min väg utan att visa dit mål. åh ja vad är det mer hon sjunger Aldén?
tillslut visade du dit mål, det delade inte mitt, men jag accepterade det. Men du fortsatte...
" Du får inte andas på min panna
inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för
all den oreda du ger."
Du andades på min panna, fick mig att falla dubbelt så mycket, och du sa att du stod för oredan. Jag var så rörd just då och trodde dig som ett barn tror på tomten. Jag tror du menade det då, men nu vet jag inte vad du menar. Åh. jag var så med på det, varje rörelse, jag formade mig liksom efter dig. Bara små glimtar av ljusen på morgonen när tåget susade förbi räckte, det räckte för att får mig att le, hela dagen....
I början sa jag att det inte var dit fel... för vi var ju två... Men igentligen inte. Jag var ju bara en liten unge som.. som föll pladask, du verkade med på det, men ändå inte. Jag trodde jag skulle klara av att vara vänner eller vad vi nu var,är? Där lurade jag allt mig själv.
Hur tänker du?
Jag vet knappt hur jag själv tänker nu för tiden, hur kan efter allt som hänt, efter allt du gjort den ända tanke som jag tänker när jag ser dig, eller något som jag ser dig i, det kan vara en mening någon säger eller ett ord, en bil osv. hur kan den ända tanken ändå vara:

- Jag tycker ju så mycket om dig......




*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

nu ska jag skriva varldens fjaskigaste meningar FRAN KRETA det du!

DU ar vard sa mycket mer an vad du tror!!

Du ar underbar och du ar bast och utan dig hade jag iprincip inte kunnat overleva sa ta dig samman manniska och kop en woodo docka! hade gjort dig gott tror jag. Du kan fa en av mig! Hittar jag en koper jag den. Jag tror pa ond magi. Och speciellt nar det kommer till dig och nar du plagas av en fet jaaavla skit grej. Du ska inte sitta och behova lagga tid i din blogg for att skriva massa sadana saker for det ar han inte vard.



IT IS HIS LOST! HIS NOT YOURS! tank pa det.

saknar du en pussgurka kan du lana mina lappar... o malin for det funkar battre pa henne hehe :)



PUSS JAG ALSKAR DIG OCH SLUTA SKRIVA MASSA SADANT!! ICH LIEBE DIG!

2010-07-31 21:08:53
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: