Vad fan e det för fel med att vara normal!??!!?

OMG jag fick nyss några chockerande nyheter från min vän frida afro. Hon hade varit inne på dessies blogg.
rullar ni ner så ser ni hennes nyårlöften.
40kilo, 40kilo AAHHHHH jag vill seriöst bara krossa hennes lilla huvud vilket i och för sig inte lär vara så svårt med tanke på att mellan öronen på den bruden lär det eka. 40Kilo!
Alla dessa jävla fjortis bloggare inte nog med att dom inte kan odla hår själva dom ska köpa nytt varje månad!!! !??! Meningen med det är...?
dom förstorar läppar hit och dit, förstår dom inte att små flickor ser dom som förebilder?!

Förstår dom inte själva att dom inte kommer se ut så ( nej inte ens med hjälp av kniven) folk kommer dissa dom, så istället skiter dom i utbildning och lever på andra nu, När sedan deras lilla resa e slut vad gör dom då?!

I would LOVE to see that!

 

Nu ska jag nog kräkas i en spann eller något annat kul Kanske köpa bantningsplåster och gå ner 20 kilo!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: