Oh THATS why!

Jag måste säga att det var en mycket bra start på veckan. och termin nr 4 på österänggymnasiet.
Började med MaB kapitle 4, prov redan vecka 5.. oj oj och jag är borta hela vecka 3. det är två lektione noot good.. Men så fick vi tillbaka proven och jag hade G två poäng över G till och med!! KRYSS I taket!
Trodde ärligt inte att det skulle gå vägen, då provet gick apa och det var svårt...
Under lektionen hade hon små samtal med oss var och en och frågade hur man tyckte det gick och så. Jag har nu haft tre prov i Ma B haft G i alla, det är totalt lika många Godkända prov som jag fick under hela Ma A perioden!! Och då var det några mer prov :P

Efter det håltimme då vi inte läser engelska mer, sedan var det idrott och då fick vi tillbaka vår idrottslärare som vi hade två veckor i början av 1. Vi hade tydligen haft 68 lektioner totalt och jag hade varit med på 52. Hade missat några st första terminen i etta, konstigt då sprang vi ju som idioter i björket.. förra terminen missade jag två st lektioner!
Sedan medans vi bytte om som idioter för att slänga oss till maten vi har 30 minuter på oss att duscha byta om och äta!  Ja det är en man som gjort schemat...
Men då fick vi nyheterna att får samhälle- religion lärare skadat sig på skidsemester så lektionen var inställd. alltså började vi inte förrens kl ett! TJOHOO!
Då började vi med sV B ny kurs, fick en bok något om flugornas herre tror jag det hette.. verkar skit kul...
morgonen schema ser ut så här
SV
ENG- inte länge, håltimme
SH
RE
Men då läraren i SH och RE är sjukskriven/ ledig så har vi bara sv. så vi slog på charmen och flörtade till oss att få läsa vår bok hemma så schemat i morgon är
LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bra start mina vänner.. bra star!

Nu ska vi äta innan det är dags för mig och mamma och dra iväg till Sanna och klippa oss, eller jag ska bara färga håret, tror på en mörkare nyans i kväll :)

Ha en trevlig eftermiddag.. eller fortsatt bra dag iaf =)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: