Min lilla brandgula pusch dakota

Ja som jag förutspådde har jag inte gjort något utav värde idag. Jag gick forsarundan. Jag ska nog börja skriva ner när jag gör det, det har blivit ett par gånger, Men det är ätt tankebefriande. GOOD!

Jag har i alla fall tittat färdig på flickan som lekte med elden Just nu sitter min bror och tittar på luftslottet som sprängdes det lilla äcklet! hoho

Efter det hände det inte mycket så jag slog på tv:n då var det Scrubs TJOHOO som givetvis slutade.. men efter det kom How i meet your mother och det är ju inte fy skam det heller... dokc började jag snoka runt lite på Spotify då så jag missade halva men men.  Jag hittade iaf lite låtar som som spelades på nyår!
När låt nr 1 spelades så kände jag igen den de flesta satt och nynnade på den. sen kom låt nr 2. då vaknar alla till liv och börja sjunga med i refrängen, hoho det var skoj. jag kunde den dock inte. Men nu har jag hittat den och den spelas för fullt nu (Y)
Njut och känn nostalgin!

låt nr 2 som en riktig man Kenneth & the Knutters


Låt nr 1. Ge mig en öl kennet & the Knutters



Underbara dom blir definitivt givna på partyplattan i år ;)

Nu e alla hemma helt plötsligt Ska lagas lite mat och öppna de sista tusen chokladkartongerna vi fått i jul. Och så blir det lite rester av Julmaten. sista firandet av julen med andra ord!
I morgon blir det nog stan ska handla upp mina hårt arbetade pengar... jaja ska iaf köpa en skiddress. Som ska hålla i alla år!
Ha en trevlig kväll!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: