Kvällsåkning - Hundfjället

Då har Jag mamma Virran och Albin kommit hem från lite kvällsåkning (Y)  Underbart härligt. Dock måste jag meddela att fotona ser bättre ut i kameran än dom gör när man öppnar dom i datorn. Det tycker vi inte om!
När vi stod i liften i myrbacken ( seriöst jag hade kunnat gå med skidor snabbare än den!!) så ser man skymten av familjebacken och Branten.
Viktigt: jag har skrivit fel jag skrev World cup backen, det var branten vi åkte. World cup backen ligger bredvid vägggen, innan den ligger specialen och dom stupar rakt ner!
 LOvleY!!  backarna har passat mig perfekt, hyffsat isiga undertill och sedan pudersnö över. De andar hatar det, men jag älskar att känna hur skiderna glider, man får höra hur dom skär mot isen. Jag åker gärna fort, och att kunna åka fort känna hur man har kontrollen men ändå att minsta felsteg kan få en att trilla. Det är en sådan kick så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!
 trollstugan Stuga där man kan värma sig och köpa fika :)
 från familjebacken, vy ner mot hotelet. även e8 där på ett hörn.
 Virran jag och Albin innan kvällsåkning
Nu vankas hamburgare kvällens drink blir pigelin i glas. undra vad som gör den sällskap;)
Ha en trevlig kväll

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: