Home sweet Home..?

Ja då står man i köket, full fart Virran försvann i morse tror jag, Peter brummar ute på traktorn A och E skriker för fulla halsar.. mamma packar upp. Skönt att man är färdig med det!
Ska bara lägga undan mina väskor så ska vi köra och handla. Jag ska köpa Godis Godis och GODIS!! Jag tänker spendera dagen i soffan, då smuch inte svarar på mina nödrop. Så jag ska ta mig tid att se hela Harry Potter and the Halfblood prince, har inte sett hela sedan premiären. På tal om det någon som vet när New Moon kommer på film? Känner att jag har varit grymt dålig på Twilight info. men jag märkte i natt att replikerna sitter kva i huvudet ;)

HAHAHA nu tror jag Erik gapar om att vi ska ringa till polisen så han kan få sitt DS spel x'D Hahaha.

Nej senare idag tänker jag lägga upp ett inlägg om den bra musiken som jag lyssnat på i backarna då jag åkt själv.. Har Du några förslag?

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Isa

New Moon kommer ut den 20 mars. För övrigt välkommen hem, I salute you!

2010-01-23 17:41:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: