GLÖM INTE ATT GRATULERA ALLA SOM HETER HANNA IDAG"

Nehe du för idag har Hanna och Hannele Grattis till min mor som heter Hanna Karin i mellan namn<3

Ja första dagen på ledgheten, jag kan nu göra absolut ingenting på heltid (Y) aomen.

Borde städa mitt rum plocka upp alla kläder fixa tvätten och ja.. men som ni kanske märkte så blev det et litet borde där i början, något som jag tolkar som att man kan skita i ^^.

Egentligen är det mammas fel, för hade inte hon användt ALLA våra garderober så hade jag haft plats att lägga mina kläder någonstans. så alltså kommer det se ut som ett bombnedslag tills mamma släpper taget om en garderbo. och där mina vänner la jag ribban ^^  hoho

Himlen spyr just nu ut flingor igen, STORA flingor,, rätt fint att titta på.
Nä nu är jag rätt hungrig ska kanske göra mig ett par toasts ?! undra om vi har något köttfärs kvar... det är rätt gott på.

Jaja vi får se vad som händer, förhoppningsvis blir det något! <3

Ni får ha en bra dag!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: