Dagen starka ben!

Åh idag fick jag ytterligare en fin komplimang för mina starka ben ^^,  Dock såg jag inte det som en komplimang när skolsköterskan stod och klämde på dom...
Nä det var faktiskt Peter som sa att jag hade väldigt starka ben då jag åkte likadant om det så var blank is 10 cm pudersnö eller vad det nu var för sort:)
Här kommer så några bilder från dagen!
E8 blev det ett par gånger idag, blåste inte så mycket på toppen idag som igår. låg på -7 på toppen och -5 nere.
Vurpa nr 2 ;) Virran, när jag kollade på bilderna på toppresturangen Lyktan, skrattade jag så att tårarna sprutade. fi fan!
 utsikten från topp stugan!
 Peter och Albin knäpper pjäxorna..? når ni?
 underbaraste åket hitintills!! röd backe 10 cm pudersnö. me like!

Nu ska mamma och jag handla. Sedan blir det kvälls åk!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på er allihop, och tack Hanna för att vi kan följa er från drinkbord till vurpa! Det ser så härligt ut fastän skidåkning inte har varit min bästa gren på över 50 år. Ha det fortsatt gott tillsammans, nu skall jag hasta till Sanna för lite klipp. MB o PI MM o MF

2010-01-19 11:03:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: