2010

Och jag borde ha massor med bilder att visa er, men Nej då. inte en enda bild.
Börjar året med att ljuga, bra Hanna!!
Ja det var faktiskt väldigt trevligt igår. Fick jätte god mat och det var roliga lekar! Riktigt trevligt.
Så blev det tolv slaget.. och vi började skjuta raketer, Fint men man har väl sett det förut right?
Så drog jag mamma Tilda, Jimmy och Emil till grannen ( jobbar i företaget) blev några drinkar där innan dom följde med tillbaka till oss för att väcka Peter som förvånande nog somnat på golvet xD

lite i tre började vi dra oss hemåt Ja jag dumpades på en efterfest som var mycket trevlig.

jag kan tala om att jag spridit glitter över hela näsum kajesträdet och lite till... ops

Jag e trött och huvudet värker smått, inte så mycket som det kanske borde, men det lider ju inte jag av xD

Nu ska jag äta, när fan åt jag sist?? Jaja

ha en bra start på 2010. I had!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: