10 viltolyckor


Jag skrek av glädje i morse och tro det eller ej det var INTE för att jag väcktes halv 6 utan för att viltolyckorna is back! Jag känner mig lite smått hemsk när jag säger så. Men det har liksom blivit som en rutin och man saknar den när den försvinner. Kanske dags att skaffa sig en ny rutin ?!?!

Aomen Är som sagt på jobbet nu då, fick världens roligaste uppgift av mamma - Städa personalrummet Och det är inte det vi sitter i kontorspersonalen utan det ovanpå verkstaden där chaufförerna etc. sitter. Tjohooo.
men först ska jag försöka redogöra för min arbetskamrat hur det kommer sig att det ligger FULLT med lappar över hela min plats. Det kan bli rätt intressant!

Lycka till ;)

Ha en bra dag, akta er för via dukter det kunde vara halt där!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: