Men krama mig för helvete!!!

MUäääääää  jag vill inte...
Frida jag måste ge dig cred för att då hållit tyst en hel dag om att du smygbloggat (Y) Jag e förvånad.. verkligen jag e det!!
Torsdag meens floristik HELA dagen ( insåg just att jag inte ha pengar ute så jag kommer hungra ihjäl i morgon       -.- ) och på kvällen ska man gala i kören. muä på det ( ja det e det nya jag kör på men oroa er inte aomen sviker jag aldrig ;)
Sitter hos MM och MF nu då, lika trevligt alltid, jag har nog allt kommit på dom med att vara lite smygrasister HAHAHA <3 kram på er!
Jag borde nog skaffa en dagbok eller kanske en psykolog. eller vad heter det alla gå till för att prata? Jag behöver nog iaf en sådan. Jag vill säga alllt! ALLT ALLT ALLT. Det suger smått att man inte kan det.


Linnéa vi ska skratta åt dig när det spöregnar i sverige de dagarna vi e där ;) don't worrey!
I helgen är det melodifestivalen igen... men ska nog bojkotta det mot... ja mot vad? bidragen var så uruselt kassa förra gången man skämdes ju. Helluw Christer Björkman, dags att penisionera sig? ska inte du kunna det där??

Måste kanske ta tag i lite viktiga saker i helgen också.. jag e bättre på att ge vinkar och hoppas hoppas att folk ska fatta, fel folk fattar så det hjälpte ju inte -.-

På Söndag e det ju onödigaste dagen på året fucking valentimes day! Någon som ska göra något roligt?

Haha var det någon som inte fattade att jag var singe eller >.< Haha

GUD så trött jag e, nehe får väl dra ner till kören och trakaserra min mor så hon kan underhålla mig lite =)
Ska även kryssa i individuella val blir hantverksteknik F och avancerat binderi. ska utöka schemat med historia och eng B dock DET gillar vi =D
Haha morgonen var dock underhållande kallade någon pucko som stod med näsan tryckt mot tågfönstret och vinkade som jag sedan insåg var min moster som vinkade till mig ;) någon kastade en fimp på mig och Lustig när vi åter igen fick springa till bussen xD denna gången rätt buss! HAhahaha


*TjingTjing* muÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Lilla söta unge!!!!



Vi kramas och mysa HELA helgen.....:).

Tonåren är så som du har det nu, vi har alla gått igenom det ( ja vi som är lite till åren dvs...).

Men håll ut...det finns ett ljus i tunneln.

Kram M

2010-02-12 11:53:10
URL: http://hesakrell.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: