För oss vanliga dödliga människor

Vist blir man VRÅL sugen när man ser alla bilder på blogg.se om folk som lyxat till det med frukosten en vanlig tråkig söndag. Jag med då jag är en helt vanlig dödlig mini-bloggare.
Så när jag vaknade, vad nu klockan var så gick jag lilla forsarundan, gick innom Hamrins och köpte Knäckebröd och chips ( läs: pluggdag. kommer mer) när jag var nästan hemma tutar någon på mig, visar sig att det är mor och peter som snällt plockar upp mig!
Hemma så tar jag fram resterna av gårdagens ostbricka, brie ost Cream Cheese och vanliga osten, samt Digestive kex saltiner och då mina knäckebröd! jag dukade upp detta på en fin tallrik och satte mig vid soffan ochså kollade vi på Rush Hour 3 igen. återigen HA HA HA
Men kolla så patetiskt det såg ut om man jämför!

 inte MOMSA precis eller..?

Men det var gott. Sitt inte dä framför era datorer och tänk: Lite färg had eju inte skadat, grönsaker kanske?! FUCK YOU! I så fall. Gurkan var slut. Så det så!

Nu sitter jag som flera i min grupp kan jag tro och pluggar Svenska. Upplysningstiden. Why God Why?
Vi ska välja två texter som vi ska förklara och så ska vi skriva kort om själva upplysningstiden. Varför? Vi har knappt haft några genomgångar juh!

I går brände jag en love disk också, riktigt nöjd :D

1. You can't hurry love - Dixie Chicks
2. ready to run - Dixie Chicks
3.
Russian roullette - Rihanna
4. If we ever meet again - Timbaland ft. Katy Perry
5
. The way I are - Timbaland ft. keri Hilson
6.
Bad romance - lady Gaga
7. some times love just aint enough - Patti Smith & don henley
8.
Av längtan till dig - Kajsa Stina Åkerström
9. I still havent found what I'm looking for - U2
10. Ultimate - Lindsay Lohan
11. If i Could - Calaisa
12. if I could turn back time - Cher
13. Love Story - Taylor Swift
14. I wont say I'm in love - disney- hercules


Nu blire väl lite plugg till, funderar på om jag ska ut och gå forsis en gång till... Snacka om missbruk. men så äter jag chips också så det skadar nog inte ;) Och nu är det ingen idrott på 6 veckor, så man får ta tag i det själv.

ska faktiskt ta och lära mig någon liten runda i stan nu när jag ska bli storstadsbo i några veckor. ska ju på APU v. 10-13 så jag måste innom där med i veckan och kolla läget. även fixa så att sängen kommer til Therese, du må ha en skön soffa men i 4 veckor, Njaaa..

och då el killarna har längre APU än vi så har vi ingen MAB denna vecka, vi har faktiskt inte förrens V.17 det är 9 veckor dit!!! :D UNDERBART!

Så i morgon börjar man halv 11. skönt!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: