ERIK HAR TAPPAT EN TAND IIIIH!

Ja det blir dagens rubrik, något jag med jämna mellanrum skriker ut. Ja jag e trött. Erik försökte härma mig innan smått underhållande att höra på xD
Nej men det blev faktiskt lite panik mitt under tappningen... hrm ja
Erik kom fram till mig Hanna jag har tappat min tand, drar ner underläppen till knäna och visar den lilla gluggen.
Albin och jag frågar om vi får titta på tanden.
"JAg vet inte var den är"   WHAT!!! Tillslut hittade vi den dock.
Erik vill visa alla den men det är ju bara jag och Albin hemma så .. NU svänger dock Peter in på gårde. erik står i fönstret och skriker "skynda skynda dig gamla gubbskrälle!" Haha

Idag har jag varit duktig och jobbat. Bytt olja på lastaren i vånga, bytte en returfjäder i en bromsklocka och städat -.-   Men dagen har varit rätt trevlig ändå, för att inte tala om går kvällen (Y) på det!!
Halv snöstorm här nu, hoppas skolan bli inställd hehe. Frida har idag färdigställt vårt arbete i företagsekonomi. Mycket fint blev det!! Riktigt riktigt fint, ni skulle se det!
Jag tycker det kan bli sportlov nu så jag och Peter kan ut och köra snööööö! Vara uppe hela natten och jobba, me like!
Nej nu ska jag nog packa väskan och ta igen kvalitets tid med de vänner på msn ;)

Snöa in !!'

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha aaw Erik är fan den sötaste människan som finns :D

2010-02-04 20:52:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: