bloggtorka.. inte mycket

Super skönt med lov. har jobbat hela veckan och nu kommit på att NEJ då kan inte slappa i helgen veckan börjar bra med uppsattsskrivning och sedan prov i företagsekonomi :( BAD
Men veckan har varit super.
Skrattat såååååååååååå mycket ( nej jag överdriver INTE!) Riktigt jobbigt ibland.
Dock har jag varit riktigt riktigt trött och när jag varit hungrig och ätit har jag blivit PROPPMÄTT direkt. Helluw jag vill äta det e gott ok?

Kvällen har spenderats så har blivit en fan av 116 sidor på Fejjan. Nej jag är inte beroende.

Jag har mycket att skriva men orkar inte, eller jo det gör jag men skrivlusten finns nog inte där. Kan man inte skaffa tankeöverföring? Så det skrivs när jag tänker det? Hade varit fett chill.

NU ska jag äta Smarties :D

HEJA CURLINGDAMERNA :D

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: