var fan har alla skivor tagit vägen?!?!

Ja det var tanken som slog mig då jag gått igenom alla kristianstads skivbutiker UTAN att hitta Mathias Holmgrens album Tänk om jag dör nu inatt
 
Det hela beroende började väl med att mamma och jag eller nej mamma fick hem skivan som prästen bränt till oss med alla låtar från vår konsert med just Mathias och Åsa Jinder. Jag letade snabbt upp December natt ( Halleluja) som jag nästan grät till i kyrkan när dom sjöng den. Åhh så fint det var, och då ska jag ju få be att meddela att jag inte är ett stort fan av den låten då ALLA sjunger den på alla språk och i ALLA program och ja ni fattar. Men mmhmmm,, det här var bra. Och efter den låten som för övrigt har låtnr 11 på CD:n så kommer nr 12 ( TADAAA!!) Där är det i alla fall bara Holmgren som sjunger och då låten Nästa år blir vårt. Jaaa jag satt och grät till den i bilen men det må så vara för att jag är lite labil... heter det så?

Ja men jag lyckas då som sagt inte hitta skivan nååågonstans, och ja jag är lite för snål just nu för att beställa hem den :/  (Läs: vilket är rätt kul så det aldrig är något som hindrat mig innan ^o)

Fick hjälp med bilen idag med, och wowza det gör ont..
Nu är biljävlen så lättstyrd att jag vid ett flertal tillfällen varit påväg av vägen... Måste vänja mig vid ratten!!
och bromsarna tar innan jag rört pedalen så det måste jag också vänja mig vid.

Efter det så bar det av till staden staden kristianstad med SMUCH. Det handlades och jag blev fattigare... kanske ska prova grejorna nu..
Köpte en suuuuper snygg väst på Aima. lite armband öronhänge BÖCKER ta 4 betala för 3 ;)
Ja lite Body Shop blev det också.
Nu ska jag nog bädda nytt i sängen och sedan prova lite kläder och kolla igenom H&M nya katalog och ställa klockan för i morgon.
Då bär det av mot staden staden igen denna gång för att äta gott på  Rose Garden med Bästaste Helene :)
Det är mycket möjligt att det blir fler, men det gör mig inget alls!

NU ska jag då verkställa det jag nyss skrev.

Ta det lugnt i trafiken vänner ni kör som idioter!!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: