Jul jul strålande jul

Årets julgran och mammas paketer :)
 Gästerna står i hallen, alla ljus är tända och det är dukat :)
Årets julklappar :)
Två böcker om Axel Von Fersen och han älskade drottning Marie - Antoinette. (Jo jag började läsa direkt :) En fin ängel från något fint märke, har fått sådana varje jul nu tror jag. Bestik, en EGEN Toastgrill  TJOHHOOO!!!:D Två fina änglar i trä. Presentkort på bio och Lindex, Almanacka på Basti. Jag var med på en bild, givetvis Augusti, när jag körde till MM och hade tagit Körkort. Ett Tomas Sabo armband. ( Då det förra har hm.. försvunnit??)
Och så fick jag en burk med Lilla My på. När jag öppnar den ser jag en sådan Kub. det sår I love ju Je t'aim och på andra språk ett USB  och så låg där en svart kaluffs... när jag veklar ut den så ser jag till min ABSOLUTA STÖRSTA glädje att det är en Smen's Baglomma t-tröja.

Jag funderar allvarligt på om jag ska ha den på mig i morgon istället för min klänning....
Ja jag vet inte riktigt om jag har den där "riktiga" julstämmningen som jag brukar ha.. Men vist kittlade det till lite extra i magen när Kalle Anka tog sin början.

I morgon är det den 25/ 12. Jag ska sova så länge jag kan och sedan ska jag och Virran köra ut till Lister och hälsa på farmor och kränga hennes underbara köttbullar! MOMSA! Det ska bli en tur in till far också och sedan ska jag minsan hem och förbereda mig inför årets höjdpunkt.  fast å andra sidan har jag ju fyllt 18 tagit körkort och gjort en massa andra roliga saker i år så kanske inte året viktigaste..

Granada i Lönnsboda, Sannex ska dit, har försökt lyssna lite på dom på Spotify, men nja jag vet inte.
Dock kunde Malin glädja mig med att den 5/1 är det åter igen Granada och då ska Blackjack dit. Och det ser jag tusan fram emot, Äntligen ska jag få höra Inget stoppar oss nu live :D

Jag tänkte se om jag hittar filmen The Holiday här nu, orkar mest troligt inte titta på hela, om jag inte somnar redan innan jag hittar filmen dvs.
Såg slutet igår på TV. Det är en av mina absoluta favoritfilmer. Med Kate Winslet, Jack Black, Jude Law och Cameron Diaz. Jag gillar dom allihopa.
The Holiday är helt klart en film jag rekomenderar om du är lite filmsugen :)

Hade fått ett mail från sts om att dom hade tagit emot min betalning och att mina uppgifter nu var skickade till en intervjuare som skulle ta kontakt med mig inom en vecka!! Dock är det ju mitt i julveckan, så det blir väl antagligen i mellandagarna, nervöst... Jag har ju något planerat varje dag så... Det värsta är väl om dom ringer när jag sitter på tåget på väg till Lund med gossarna och jag ska sitta där och prata Engelska med henne/honom och samtidigt hålla koll på A och E OCH hoppas på att det inte bryts.


Nej nu ska jag leta film och sedan blir det sängen :)

God Jul allihopa och ha en fortsatt trevlig Helg :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: