Händelserik söndag

Vill bara meddela att jag kommer vara dödens trött i morgon......

Vaknade upp i eriks säng. ( orkade inte flytta allt.. hm.. skit från min säng) så jag makade lite på honom och la mig där istället :)

Dagen har sedan spenderats i Sanni Nilssons S40 och på Ikea. kul att vara där, ännu roligare om man hade haft pengar och ännu roligare om man hade kunnat köpa något som man hade kunnat ha användning för!


Har skickat in första delen av min ansökan till STS nu :) min Application form och mitt personliga brev plus de 8 bilderna. Jag hoppas dom blev bra och att jag valde rätt.
Sökte på mitt namn på Google och fick upp min ID bild ( som jag använde i tidningen är jag fyllde 18) så den passade ju perfekt till mitt personliga brev! :)

Nu väntar jag på den 13 Januari så jag kan få min medical form ifylld :D
Sen jäklar kan jag börja snacka med familjer :)


jag  känner mig förövrigt lite konstig.. Jag känner liksom inte riktigt, kanske vill jag inte känna efter.

Jag ser saker som får mig att vilja slita av huvudet, men eftersom det inte är bevis så kan jag inte riktigt bryta ihop för det, och så länge jag inte kan det kan jag fortfarande hoppas. För jävlar vad jag hoppas.

det måste vara det, för jag vet inte annars.

Jag vet ingenting.

Säger som Matti i Ronja rövardotter. Han fattas mig

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: