tro mig jag höjer också på ögonbrynet...

Jag sitter på min fritid och spelar Rixdax. Ett spel som vår fenomenala Samhälle lärare ( även religion lärare) visade för oss. JAg vet inte om jag lära mig något. Men det är ju betydligt roligare än att sitta och läsa i boken.
Jag tror verkligen inte att det kan finnas något tråkigare än politik. Diskutera och så är roligt. Men politik och regeringen OMG take me out of here!
jag insåg mig just ha fel. det finns faktiskt något tråkigare.... Företagsekonomi... Jag fattar inte hur den människan kan få mig att vilja ta en pistol och trycka av mot mitt huvud varje gång!. Läraren är riktigt trevlig, absolut inget fel på honom. men jag känner mig så otroligt dum!
Och jag är medveten om att om jag bestämt mig för något så är det så. Men GUD
Ja idag var jag och bytte min bikini topp på Lindex. size bigger jag ska nog anama Peters uttryck, det är bara en siffra. eller siffror är det ju.. ^o)

  Denna blev det,och jag får nog säga att jag är rätt så nöjd.
Nu ska jag spela färdigt innan jag ska bege mig mot Najsum Indiana och kombinera motion med styrkadå jag ska putta hem Virran. Så snäll jag är!

föresten vill ni spela Rixda kan ni klicka in här -> http://rixdax.riksdagen.se/
Så får du se vad du egentligen kan ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: