Motion är bra.. när man ätit 4 påsar chips..?

Ja man får väl tro den hemska sanningen. Men faktum är att jag kan plugga i hörlurarna och sedan gå bara stirra rakt fram och min högra hand slår fingertopparna mot varandra. Linnéa trodde det var någon form av tvångsbegär... låter ju hälsosamt!
och detta gör jag utan att tänke, Börjar jag tänka går jag saktare och så kommer jobbiga tankar som, uhh vad långt det är  hem nu. Vilket inte är så kul :-P
Idag begav jag mig på min cykel ner till Smuch<3 alltför länge sedan vi träffades, vi gick till kiosken och fyllde på hennes påskägg och tittade sedan på Kärlek på menyn gullig film! Sedan tyckte vi att de minnen vi hade från Näsums skola började försämras (?) så vi gick till skolan och gungade, tills jag kom på att min rumpa fastnade så det gjorde j**ligt ont att gunga, så vi satt där och pratade lite.
Nu har jag cyklat hem och gått forsarundan igen efter det (Y) Nu ska jag titta på VHS som jag hittade när jag rotade igenom min brudkista, den och Hela Humlan sjunger  ;) Sen blire Beverly Hills 90210!

But where am I gonna look?
They tell me that love is blind

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: marina

hahhahah faaaaan vad längesen det var! hela humlan sjunger! kommer ihåg att vi hade 80-talet i min klass xDDD

2010-04-06 13:23:47
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: