Jag kan den leken... So if you wanna play.Lets Play!

Jag vet inte hur många minuter sammanslaget timmar dagar, som jag väntat på denna egentligen inte så speciella dagen. och nu efteråt så vill jag bara gå ut och skrika. Grustaget är bra på så sätt. Mycket saker att sparka på...
Att sitta i stekande sol med underställ och slå ut stenar så man kunde måla, var rätt bra tills jag blev tvärförbannad och bara mer sur.. Yay
Ja man är väl bara mänsklig... Men wtf har jag gjort något ? Talk to me! Som du gjorde innan kanske... typ

Men dagen har i stort sätt inte varit någon kattastrof, trevligt är det ju alltid i hålan. Men ändå känns det som om jag missat något, som om något fattas. Jag vet vad det är som fattas. Tyvärr tvivlar jag på att det kommer att komma tillbaka. Men det kan inte vara mitt fel! Det var ju inte jag som började, kanske spinnade jag vidare på samma tråd men i stora drag var det inte jag.
Vart tog energin och kanske till och med viljan vägen?

I morgon är de Zumba! Då jävlar blire energi. Måste på tal om det fixa någon som kör mig till el Vånga.
Nu ska jag däremot ut och gå, ska prova och mobilblogga samtidigt ;) Spännande spännande ;-)


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: