Ingen dör oskuld livet knullar oss alla!

Åhh.. jag vet inte vad det är med mig! Jag antar att man kan säga att jag är inne i en form av svacka. I så fall kommer här lite nödvändig information jag HATAR svackor! Åhhhh MUÄÄÄH jag vill inte.

Jag satt en timme och frös rumpan av mig på gungorna på Näsums skola. Som om jag inte varit där tillräckligt mycket i mit liv redan! HMPF!

Åh.. jag blir knäpp. jag känner att jag behöver lite fart och roligheter på helgerna då veckorna suger mig lika hårt som en blodigel. kan man inte bara få ge upp?
Jag vill inte mer nu. Jag har en underbar familj och underbara vänner. Men ingen av dom kan ge mig det där lilla extra som du kan. Och jag får lite små panikattcker när jag märker att det inte betyder lika mycket för mig längre.
Åh Suck det är fel på mig!
Jag blir också lite förbannad på mig själv. Jag är inte sånhär. Jag beter mig inte såhär. Jag är ju den som alltid sprudlar av energi, skrattar högst och trivs bra med allt.

Något possitivt är ju dock att jag motionerar mycket, det är lätt att tänka. även om det bara är samma sak jag tänker på om och om igen. Men det är skönt. När jag går behöver man inte visa upp den där fasaden.  Som jag tydligen inte döljer så jätte väl ändå.
Jag ska fortsätta med det. fortsätta med Zumban som jag tycker är riktigt roligt. Också köra riktigt jäkla bra på körlektionerna, plugga ordentligt för där ser jag ju målet tydligt tydligt!
Sen är det Spanien med Frida. Som ska bli riktigt roligt. Jag har fått slita för pengarna leva pank nu och det är inte roligt men det kommer bli ett minne för livet =)

I morgon blir det Malmö med mor min, ska få ut lite pengar från lönen, halva den går till körektioner och andra halvan går till saker till Spanien som förhoppningsvis inhandlas i morgon.
Så mycket som jag tar ut hinner jag jobba ihop igen på de lediga dagarna jag har innan sommarlovet.
Ser ni hur jag planerar GALET!
Nu ska jag kolla på Beverly Hills och äta choklad och ta mig en grogga.jävel!

trevlig Lördag på er!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är så fin så min käre vän :)

2010-04-18 15:25:06
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hanna, du får genast starta klubben:vi som hatar svackor. Det verkar ju vara modernt att starta klubbar för allt möjligt. MM

2010-04-19 22:17:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: