if tomorrow never comes!

Ja det hade kanske inte skadat eller? Men å andra sidan känns det väl så efter alla lov... Så det är väl något man får lära sig leva med iaf i 5 omgångar till! Det är sommarlov, höstlov, jullov, sportlov och sedan påsklov sedan ska jag aldrig mer skriva så! Kanske om man får jobb men det är ju en HELT annan sak!
Wow framtiden är oförutsägbar!
Idag har jag i alla fall haft min första Picknick med min Smuch i Klacken! Finally! Så skönt med fint väder, så man kan slappa på bryggan och äta godsaker! Innan dess hade jag dock hunnit med en forsarunda, den LÅÅÅÅÅNGA! Sen drog jag med mig Linnéa på Zumban också och jag tror hon gillade det ;)

Men jobbigt var det ju! När jag sedan kom hem med höga förhoppningar om att min mor skulle vilja följa med mig ut och springa, så visar det sig att dom har beställt pizza. Jag var väääldigt sugen på kyckling fräsh sallad och makaroner ( Ja ni hör ju själva vad är det för fel på mig :O)
Man kan väl hoppas lagom på att man får i närhetn av en sådan mage till Spanien HAHAHA I wish!
Så jag tog en lite bit Pizza och sprang/gick sedan forsarundan. Gå får man ju motion av men inte kondition, men jag vet inte riktigt om det är det jag är ute efter!

Så i morgon är detdå back to work ( skola) Och eftersom det inte är någon maB och Eng läser jag inte så börjar man inte förrens halv 11! Jag tar 10 tåget och går sedan snabbt som attan in till österäng HEJA MIG!
Detta betyder alltså att jag kan ta bussen vid 9 och går upp kl 8! OMG Gud så skönt!

Men nu ska jag duscha packa alla kläder och sedan får man kanske börja kolla på de där förbannade                  K(r) UKVÄXTERNA! Usch dom tycker vi INTE om! Jäkla terrorisering egentligen.

Nä nu måste jag sätta fart hoppas ni haft en trevlig påsk. Jag har =)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: