Helgen i ett hyfsat litet inlägg ;)

Ja idag har det inte hänt så mycket.. har kollat på Sex And The City typ hela dagen innan jag ÄNTLIGEN fick åka hem till mamma.
Lördagskvällen spenderades såhär trevligt
popcorn chips cola och SATC :) bara jag i soffan :DD

tidigare var jag, pappa, Tinna, mamma, mormor och en hel massa andra på Gospel konsert.

Therese sjöng givetvis!

 väldigt trevligt :)
Ja det var nog mer jag skulle skriva men det har jag redan glömt.
Iaf så är jag ledig i morgon.

Var också ute och övningskörde med Peter trevligt som alltid :) Och vi hämtade även upp Kina mat.

NU ska jag vara lite social på msn ( ovanligt för mig!!) men men
Ha en fortsatt trevlig kväll ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: