10-09-09

Ja det kändes som om jag hade mer utav en otursdag än turdag igår så jag brydde mig inte om att skriva då!
Som jag skrev sist så la jag in Pistvakt på min iPode och det är underbart!!
Jag ler under varje låt!
Kolla bara på denna texten, dom e såå bäst!

Bengha' var ut i verkstan' å hämta ny dunk.
han hällde upp och det smake pörskans bra.
Olle satt å sög på en bicksvar zingo.
det har vart en fruktansvärt helvetisk dag.

så vi drack:
två, fyr, sex, åtta Bäverhojt
man drick för att glöm och sen kan man börj' att dans'
eller tre, fem, sju, nie zingos
vi dansar tills vi är nån annan stans.

dan' börja med blötsnö det kom en 2-3 meter,
sen frös det till och allting blev till is.
mot naturenskraft vi ständigt kämpar och streter,
man känner sig oftast som en liten fis.

så vi drick:
två, fyr, sex, åtta Bäverhojt
man drick för att glöm och sen kan man börj' att dans'
eller tre, fem, sju, nie zingos
vi dansar tills vi är nån annan stans.

'GITTARSOLO'

Mor kom in i bodegan och det blev tvärtyst,
hon frågade var' Bengha' var nånstans.
Jan-E sa: Han gick på dasse'... tror ja'.
Men han låg där bakom baren utan sans.

för han drack:
två, fyr, sex, åtta Bäverhojt
han drick för att glöm och sen kan han börj' att dans'
eller tre, fem, sju, nie zingos
vi dansar tills vi är nån annan stans.

Me like!

Just nu är jag hos MM ( mormor) har precis ätit lax, och snart är det då dags för kören, sista övningen innan skördefesten på söndag. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det..

Jag har fortfarande inte fått min mobil, som om ni trodde att jag inte skrev igår för att jag var fullt upptagen med att kladda på den, så hade ni fel!
NU upptäckte dom att mitt förre kort eller nuvarnde kontankort står på pappas namn och för att byta till telia så måste det fröst skrivas över på Peters namn, så pappa fick svänga inom grustaget för att skriva på lappen så mamma kunde faxa den till PMS Så har jag tur får jag väl den nästa vecka!!

Det är så irriterande att det ligger en st X eperia där beställd från hässleholm och väntar på mig!!

Det var tydligen den ända dom hade inne också.   suck..

MM pratar nu om vilket handikap det är att stava fel.. jag tar inte åt mig xD HAHAHA

Idag har jag skrattat som jag aldrig skrattat förut, svårt att återberätta, har fiina bilder, men känns väldigt taskigt att lägga ut dom..
Men dom kan ju funka utmärkt som hämnd.. hihi

Nej nu ska jag plugga lite på blommorna, sedan är det drags att göra som läsken och pysa ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: