Happy fucking Lördag...

min dag i ord
vaknat
frukost
Sex And The City
duschat 
middag på Romantica med pappa
hyrt Män som hatar kvinnor
insett att filmen inte funkat
Sex And The City
Bloggat

Kunde jag haft det bättre?
Jag har så tråkigt!!! Linnéa piss off för dit fucking pyjamasparty!! i Need You! Right here Right Now to stötta mig!!!!!!!
Ja tänkte bara uppdatera lite.
Såg ni vilken jävla katastrof det var på idol igår Camilla för GÄRNA själv dö om inte har jag och Frida reservplaner ;) även eddie hur fan kunde dom gå vidare!?!?!!?!? JOn var ju underbar! Man såg ju att han ville vara där! FAn att jag inte röstade
Ursäkta alla svordomar nu ska jag deppa till SATC.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: