1 Oktober!

Wow första Oktober och det har regnat större delarna av dagen.
NU är det höst!

Dagen har varit trevlig, gjorde ett ekologiskt arrangemang.

Därefter så åkte jag till MM och gick en runda med Bassan efter maten, sedan var det ju kören.

rätt trevligt faktiskt.

Hade en rätt rolig konversation med mamma

J: Vad är det du har på läpparna?

M: (tar fram Odd Molly läppbalsam)
J: Åh den är till mig förstår jag :D ( tar den och lägger i fickan)

M: eller inte.. ( fiskar upp den från fickan)
J: ditt lilla pervo, tafsare!!

M: Jag har faktiskt bytt blöja på dig!.. tyst en stund lite tystare, mormor har ju bytt blöja på mig!

J: Jag har varit i dig!

Asgarv..

Ja nu ska jag sova

FAn shit i helvete snittblommorna!! :O:O

SovGott!!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: