Låt mig sova!

Ännu en vecka är över.
JAG ÄR SÅ TRÖTT!!

Seriöst nästa helg ska jag BARA sova! Jag vet verkligen inte var jag ska bli av! Måste plugga ma B i helgen, men i morgon så åker jag på läger med konfirmanderna i Näsum. Jag dra med mig Simon, så det blir nog inte så illa ;)

Idag hade vi då stora snittblommsprovet.  Då vi i 5 veckor har haft 10 blommor som vi ska kunna Svenska namnet, artnamnet och släktnamnet ven vad det är för stjälk, vatten och näring.

Idag skulle vi då ha prov på alla! Då ska vi även veta hur dom ser ut då det kommer live blommor. Jag har pluggat VARJE dag denna veckan för att komma dit ( ja som alla andra) nervösa och får provet.

Då har vi 16 blommor!!  16 blommor!! alla var live men det var ju enkla så som Leucadendron, Hortensia mm.

Jag trodde jag skulle svimma. bra för betygen dock men det känns ju så jäkla meningslöst!

NU ska jag packa sen ska jag se IDOL då jag missat det de senaste 3 veckorna pga. läger utbildningar mm.

Träffade även Fia idag super trevligt! :)

Sov nu gott i helgen allesammans!!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: