Nationella

Ja då har det varit nationella i matte för alla 1 (och en del 2 bf. Då så klart ;) och hör och häpna det var ju inte så svårt!!!! Det var en b och en c fråga jag inte svarade på. Precis när vi var färdiga så fick vi reda på hur det gick med huvudräkningen! Jag trodde det gick bra men nej då!!!!!!!!! :@ jag behöver 14 poäng till för att få g men jag måste knappa ihop det på extra uppgiften och nu sista delen, den gick ju bra... Nej nu ska jag spela sims, orkar inte plugga. Imorgon är tydligen alla lediga utom jag!! Och min klass då. Idag åker ju linnea till Chris så det blir att plugga hela helgen, men det kan ju behövas!!! Har väldigt många redovisningar och inlämningar nästa vecka... Plus 50 krukväxter. Yippie!! *tjingtjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

vi har inte fått reda på våra resultat än ;s

2009-05-26 20:09:10
URL: http://ironic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: