I'm In love

Okej Harry Potter ligger närmst hjärtat, men då har jag inte läst böckerna om Twilight ännu!!!
OMG Filmen var så bra, först nu såg jag sen fick låna den av Isabell.
Men jag tycker inte Edward är snygg.
Eller jo i vissa vinklar, och så är det något som lockar!
Som han rör vid henne, som han bryr sig, som han pratar.
Varför, Varför, varför och varför finns det sådana killer in real life?
Varför bara på film?!?!
Livet är såå orättvist.
Så nu ska jag definitivt läsa böckerna, vet redan vad som händer men ändå;)
Längtar till resterande filmer. vet någon om Bella och Edward eller dom som spelar, ska dom vara med de resterande filmerna?

 På denna bilden är en bra vinkel!!! Och han e snygg!!!

you're like a drug to me, my own personal brand heroin



*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: