Vi har gjort om lite hemma!

Ja jag bjuder på lite bilder hemifrån sen vi varit på Ikea och shoppat ;)
I vArdagsrummet har vi dock bara mublerat om.

I hallen fick vi nya byrårar (öh finns det mångord för byrå ^o))  Sen en varsin låda med bilder på oss på.

NU kör vi på svå skohyllor bra insiativ mamma!!








Ja det blev dåligt med uppdatering i går så det ber jag om ursäkt för, ni får mini uppdatering n istället ;)

I går sov jag jätte länge!! Kl var elva och jag hade inte vaknat för att A och E hade väsnats!
Skönt

Sen vid tre körde jag till Linnéa, Så spelade vi sims ofc
Sen körde vi hem och åt med Therese, Potatis paj med Kyckling filé. Mums
Ja sen körde Emil (Linnéas bror) och hämtade mig så körde vi till Maxi bromölla. och köpte godis

Sen åkte vi hem och tittade på Melodifestivalen Andra chansen.
Det gick som vi ville i den första Duellen Sarah Dawn Finer gick vidare till Final bra just i den duellen spelade det mig ingen roll för båda var bra.

Men Snälla Snälla!! Hur kunde snälla Snälla gå vidare!Piloterna var ju bra!! hur fan tänker Sverige?

Jaja Just nu tog låten Alla slut på cd skivan ( mamma köper altid Melodifestivalsskivan) Sofie som sjunger den grekiska låten gick ju vidare till Final via Internationella jureyn.
NU när jag lyssnar på den är den helt ok! Fast det tyckte jag innan med ;)

Ja ja Nu ska jag se om Mítt damp internet kan ladda ner sims gubbar.
Det funkar verkligen inte på mitt internet! Men när jag är hos Linnéa och har henns interat inkoplad så funkar det! Weeeerd!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag :D

Just nu är det Agnes låt, en riktig besvikelse...... Inget drag alls
Nu e det Piloterna Sångaren är en ruskigt bra Tenor!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: