Magi....basic skills öhh va?!

Ja så låter min bror, snackar om att "hella" sig själv och andra.

Hahahahahaha ni skulle höra honom! Super kul!

idag gjorde jag av med de första pengarna från Månadens Studiebidag. Det blev en skiva!!
 MMM!!
Jag vet att det är slöseri med att köpa skivor,  spec när jag plockar ut de bästa och bränner till en egen skiva ^o)
Men that's how i do!!
vill väldigt gärna ha Absolute Love songs också!!! Gimmi gimmi gimmi!!

och funderar på att köpa en klänning jag provade från H&M Kostar typ 400 och jag vet inte när jag ska använda den...Så jag väntar nog ..

Ja sen kommer ju förhoppningsvis pengarna från APU'n ut med, 460 kr i mat ersättning, det låter mycket, men det betyder att vi skulle klarat oss med 25kr om dagen, vilken näringsriktig kost får man av det ?!  En hamburgare på MC?! Det finns inte Mcdonalds i sölvesborg!!!! och hur nyttigt är det på en skala 1-10?

Jag hörde rykte om att vår lärare nästan började gråta på lektionen, Girls vad hände?

Nej nu ska jag renskriva Idrotten, jag skulle gjort för en vecka sedsan:S Men den är INTE för sent inlämnad!!!

Adam... öhh jag tönkte skriva ngt... jaja skit samma nu är du nämnd i min Coola  blogg ;) Grattis! :-D


Nej nu ska jag göra nytta ...

GodNatt

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: