JOBBA JOBBA JOOOBBA!!!

 Japp det är vad jag gjort idag.
För att kort sammanfatta vad jag gjorde igår, såvar det en helt underbar dag!
Jag åkte med Martin från typ  halv 11 till 4!! Snacka om att tiden gick fort. Jag hade jätte kul!
Vi var och lämnade grus hos en som är med i Lasse Stefanz :s Örrk Martin hängde ut för att försöka få en bild på honom! HAHAHAHA
Jag hade super trevligt! Jag ställde såklart alla mina frågor också!
 Synd bara att det inte var et "riktigt" säte till mig :S Mend det funkade ändå!

När sen nästan alla kom hem och bara jag peter var kvar kom anton och frågade efter sprit ^o) Jag listade själv ut att det inte gällde Alcohol :-P
Jag lärde mig också att köra trucken som fins där, sen körde jag hem :)

JUST DET!  Jag har fått mitt körkort! Till mopeden då. Det har varit bortai ett halvår och nu fick jag ett nytt gött, så kan man köra lagligt i sommar. Så jag och Linnéa kan köra på våra mysiga utflykter;)



Ja idag så övningskörde jag till Maxi, menvi tappade skylten :S Hur kör jag?! nej det gick faktiskt bra.
Så vi fick köpa en ny.
Sedan jag kom hem så har jag skrivit på mitt arbete, och är nu finaly klar!! *Pustar ut*
Det blev allt som allt 16 sidor långt, jag har bara skrivit 11 av dom själv ett blad är Arbetsmiljöpolicy och 4 är deras jämstäldhetsplan. Men 11 är ändå rätt mycket, de jag läst var inte alls långa.
Men dtta arbetet var ju både lätt och kul att skriva, eftersom det e ett familje företag så..:P

Och så har jag blivit lite smått beroende av Thorleifs låt Sweet kissin in the monlight HaHa

Nej nu ska jag Duscha och ta de lungt med la familja.

Ha en trevlig kväll!

Grustaget i går morse:) Vackert vackert

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: