Jag är såå kär!!

I Gunvald Larsson!!!<3<3


Inte i Mikael Persbrandt dock, honom vet jag inget om

Detta är såå olikt mig att säga något sådanthär. Men jag kan inte låta bli!!
Jag såg min andra Beck film igår Den japanska shungamålningen.
Jag ÄLSKAR hans humör, seriöst jag skulle kunna gifta mig med honom, om han blev 29 år yngre eller tvärtom ;-)
Nej men alvarligt, han är liksom sexig på ett helt galet sätt! OMG
åter igen jag ÄLSKAR hans humör! OMG han är så bra!! 

AAAAHHHHHHHGGRR!
GGGGGRREEW
Ja något sådant typ...
Hoppas det är ett nytt avsnitt nästa vecka, för jag längtar sååå!!!
hihihihi
Gud så töntig jag är! :-O

Nu ska jag och Virran titta på 2½ men  Lill killen är ju super söt, sötare när serien var ny!

lite kladd blir det nog också.. :-S

Och när det e slut på tv ska jag trippla håret igen, jag gillade att ha det så :P

Ha en fortsatt trevlig kväll:-)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: