090309

Ja idag stannade tågbussen faktiskt för mig *förvånad*
men possitivt ofc!
Jag har fått lite smtt dille på The pilots låt  Higher.  mmm


På svenskan läser vi nu en bok från island, sagor något. Så jävla tråkigt hon sa ju att vi skulle få skriva noveller!!!

BLÄ på dig!!!

Idrotten var jätte kul! Spelade basket, något ojämna lag, men jag Linnéa och Mathilda klarade oss bra!!
De andra laget punktmakerade mig, rätt onödigt för jag sätter inga bollar, jag springer unt som en jojjo skriker och missar målet;)

men jag satte en riktig snygg trepoängare!!

I morgon blir det styrketräning:S

Ja sen var det matte rätt tråkigt, skala är nog inte min grej, lämnade iaf in lappen om att jag ska få stöd.
De låter verkligen illa, få stöd.

Ja sen var det att åka hem, då träffade man bästaste Marina.

Nu ska vi nog snart äta, jag är så sjukt sugen på Pizza!
någon jävel luktade sjukt mycket Tai- mat i bussen!

AAARRHHHGG!

Jag ska nu se om jag hittar några fina simsgubbar  ;)

Ha en trevlig kväll

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

hanna, hon sa aldrig att vi skulle få skriva noveller.. Hon frågade oss vad vi ville göra och du sa noveller :P

2009-03-09 20:33:49
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: