Dåliga mornar SUGER!!

Så sant somdet var sagt, här såg jag fram emot att få sova till 8!! Alltså 3 timmars sovmorgon!
Men nej då, mamma är såklart sjuk så jag fick ju gå upp och väcka A ge honom frukost och nu ska jag snart köra honom till Skolan!!
Ladies and school members while warning!

Men så såg jag att Harry Potter and the halfbloodprince har kommit ut på Bio bladet, så jag dundrade igång datorn för att boka biljetter, något lyckligare.
Men då går det givetvis inte!

Detta är inte min dag!

Så nu ska jag köra albin, hem igen Läsa min Älskade bok, SOM jag bara läste i skolan i går läste inget hemma alls!
Linnéa O såg du?! LÄSTE INGET hemma!
Sen ska jag vi 9 dra mig mot bussen.

Tänk att det bara är 2 Dagar tills jag slutar FÖRSTA Gymnasiet! HELT GALET!!!
Jag har btw snart lästa ut Twilight böckerna! är på tredje nu har typ en tredjedel kvar! lägg då märke till att jag började i Tisdags och jag kunde inte läsa igår, torsdag eller söndags!
Så jag tycke jag har gjor bra ifrån mig!;)


Hoppas ni får en bättre dag en jag!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: