what was left from the taco!

Ja idag blev det middag igen, klockan blev tolv Katching!
Det blev lite rester från tacosen igen. dvs. köttfärs ketshup gurka sallad och bröd ;)
Likadant igår MEN istället för gurka hade jag en morot! Det är viktigt med varitation.
Idag skrev jag på anställdsavtalet, nu e jag anställd :S OMG

Det har varit rätt lugnt idag, så jag har suttit på internet vääldigt mycket, men försökt att inte blogga varenda sekund!

Jag har skrivit lite i min Filofax. JA! på tal om det, jag skulle ju registrera den! så ifall jag tappar bort den så kommer den som hittar den få ersättning!

Japp så var det gjort!
Hoppas bara nu om jag vore så klantig att tappa bort den att någon vänlig själ lämnar tillbaka den!
Annar var ju det rätt onödigt xD

Jag kanske ska sluta en halv timme tidigare så jag och mamma kan åka till stan och kolla in rean på Boomerang!
Boomerang är ett rätt dyrt märke, men deras klöäder är väldigt sköna och är i bra kvalité.
Boomerang ligger nedanför JC i K-stad.


NU ska jag jobba :D

Lisa jag har inte glömt dig, vi variväg hela dagen i går så när vi körde förbi dit hus så kom jag ihåg dig! Har du tid någon annan dag i veckan?
Jag ska ju iväg ikväll. Någon dag i helgen?
kram på dig kompis!

Är vädret fint hos er nu också? det har varit rätt molningt hela dagen och det har kommit några stänk idag men det har inte varit så illa! Vi kunde inte sitta ute på frukosten men det gick bra nu på middagen, men det blåste lite kallt.

NU måste jag jobba! kommer en bil som ska vägas nu! Chao


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: