Teeeest!

För att jag är någorlunda utan jobb för tillfället och det är ju aldrig fel att skaffa fler besökare så det blev ett varv på mertrafik.se där jag hittade lite test ( mycket möjligt att jag gjort dom innan ;)

1. Vad heter du?: Hanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Håll
3. Flicknamn: Hedwig
4. Pojknamn: Henrik
5. Yrke: Hovslagare
6. Färg: havsblått
7. Klädesplagg: Hatt
8. Mat: Hamburgare
9. Sak i badrummet: Handduk
10. Plats/stad: Helsingborg
11. En orsak att vara sen: Halka
12. Något man skriker: HELVETE!!!
13. Film: Hata göteborg
14. Något man dricker: Hostmedicin
15. Band: Hives
16. Djur: Hund
17. Gatunamn: Helsingborgs gatan
18. Bil: Honda
19. Sång: Heaven is a pleace on erth - Belinda ca....

VÄRLDENS STÖRSTA TJEJLISTA 2009

Vem var den senaste du pussade? Albin (Grattis!!)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? 18 st
Gillar du nån nu? många!
Vad gjorde du inatt? Sov
Och i förrgår natt? Samma där.
Vad gör du innan du ska sova? LÄSER!!!
Kan du prata med din mamma om allt? Det mesta
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Jo, det hade jag såklart.
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Självklart!! ( om vi hade varit tsm ett bra tag!)
Choklad eller glass? Choklaaaaaaaaaaaaaaaaad!
Stövlar eller gymnastikskor? Gymnastik skor
Kjol/klänning eller jeans? Jeans!
Hemstad/ort? Näsum/ Sölvesborg
Hårfärg? kastanje färgat med ljusa slingor
Längd? 1,65 och ½, viktigt, viktigt!
Ögonfärg? Gröna med liite blått
Frisyr? axellångt snelugg
Skostorlek? 38
Humör? Glad
Vänster eller högerhänt? höger 

1. Har du nånsin varit kär? Ja ( men behöver ju inte veta om det just då eller?? )
2. Tror du på kärlek? Absolut
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?   Aomen
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Kanske
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej
6. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Oj oj oj så många stjärnförälskelse!!
7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej
8. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Kan jag inte tänka mig...
9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Man kan nog bli lite smått kär men man gifter sig ju inte veckan efter precis!

1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? ÖÖÖRRRKK
3. Dag eller natt? Båda!
4. One night stand eller förhållande? Förhållande såklart!
5. Tv eller internet? Bägge delar...
6. Pepsi eller cola? Pepsi Max ( sedan mitt otroliga bryt från cola :(
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Gillar romantik jag... 
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Ingen av delarna

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nepp
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? Vad svarar man... Nej!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar?  Hahaha!
4. Har du hoppat bungy jump? Nej
5. Har du nånsin gjort slut? Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? japp ( en liten almonde kanske inte på en dag men det var ignen som vågade smaka den :D
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa?  ohh ja!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej i sista sekunden gick mamma med mig
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ibland...
1. Saknar du någon just nu?
 LInnéa KOm hem!!!!!
2. Är du glad? Jo, det är jag! inget e så dåligt att det inte kunde bli värre!
3. Är du fundersam? Ofta.
4. Är du uttråkad? liite just nu!
5. Är du tysk? Nope.
7. Är du italienare? Nope.
8. Är du fransk? Nä. ( läste franska i 4 Hel34@vetes år!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja, men inte med varann.
10. Gillar du någon just nu? Oja!


JA där fördrev jag ju lite tid ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: