Sean Biggerstaff

Lite ändring i Kategorin Hunkarna i filmerna!!     Givetvis kommer tips upp här cokså, för det finns ju nästan alltid någon snygging i en film som MÅSTE komenteras.

Så här kommer tips plus härliga bilder på hunkarna!




Sean Biggerstaff
  Sean BIggerstaff
är mest känd ( för mig) som sin roll som Oliver Wood i den första Harry Potter filmen. Men på senare tid har jag sett honom i allt fler filmer.
För någon vecka sedan dök han upp i Miss Marple och igår när jag och Virran satt och blädrade bland kanalerna så ittade jag på en canal + kanal en film vid namn Cashback där han spelar huvudrolen som Ben.

Filmen är ett drama, men den har god humor på rätt ställen.

Jag missade några minuter från början. Men det var väldigt lätt att hänga med ändå.
En film som jag nog vanligtvis skulle tycka var fruktansvärt dålig,  men jag kunde verkligen inte trycka bort den!!

Ben ha precis gjort slut med sin flickvän, och han är helt förkrossad. Han kan inte sova så han har alltså 8 timmar etra på dygnet. Han bestämmer sig för att ta natt passet på ett snabbköp, där jobbar en kille som tror att han e stuntman, vars kompis lägger ut bilder på totalt misslyckade stunt på internet, en kille som BARA tänker på sex. chefen som tror att han är bäst och Sharon som vägrar kolla på klockan för att tiden går så myckt långsammare så.

I filmen är det som om Ben kan frysa tiden. han kan gå runt som i sin egen värld han vill igentligen bli konstnär. Så han ritar av allt folk när dom står helt stilla. Han som så många andra konstnärer är fashinerad av just kvinnokroppen.

Till slut har han en liten romans med Sharon som bryter mönstret och han kan sova. På en fest dyker exet upp och vill ha tillbaka honom.
Detta får oanade följder!

Filmen är väldigt bra och jag rekomendera den varmt!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: