Öh.. Tjenis Penis

Aomen...
Som sagt var mamma här med choklad under middagen, så det sitter jag och smaskar på nu :D
Allt är hyfsat lugnt, första problemet hände nu, vågen ville inte väga ut, och det stod att en hel lastbil bägde 18,18 ton HAHAHAHA
Ja så vi fick ringa vår räddare Pernilla (tack gode gud för dig!)

Så det löste sig väldigt fort.
Det är väldigt kul att jobba med människor :) Alla är så olika.
Ett stort plus för människan
( ja nu funkade inte bilden, så ni får klara er utan det , det börjar bli dåligt med bilder, men don't worrey dom kommer! )

Efter jobbet ska jag till Sara och köpa blommor. jag måste nog sms henne så hon vet att jag kommer xD

Så nu ska jag "stå ut" resten av dagen. Men det är ju bara 1 h och 45 min kvar, så det ska nog gå :D


*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: