OH MY GOD

Ja fy tusan, det ringer som tusan.
och om jag inte minns fel så var det någon som sa ungefär precis såhär:
" Det kommer att vara rätt så lungt de två veckorna!"
Ja ja jo jo eller hur!!
JAg är såå glad att det inte är jag som svarar i telefonen här!
För då hade jag nog haft ett nervöst sammanbrott ungefär NU.


Men det rullar på, och det är ju bra för affärerna!
Och om man ser det på lååååånga vägar så är det ju bra för min utbildning.
Jag möter ju folk, och det gäller ju att hålla masken, jag är ju rätt osäker på vissa saker, och sen är det någon chaufför som bryter på något språk så känner man sig as dum för att man måste fråga om och om igen, när säkert pernilla vet bara av att titta på lastbilen.
Så lite teater. Sen så måste man ju vara trevlig.
Men jag fick höra att man tydligen inte ser att jag är apnervös, vilket är tur.
Så jag spelar min roll väl :D
skådespelare nästa?!

JA har ni försten läst att hon 15 år med tvillingar har fått sina barn nu!
Det är helt otroligt. i går vid  9 när dom föddes satt jag och åt frukost, samtidigt förändrades en annans liv bara sådär!
Å det händer hela tiden!
Människan är verkligen ett under!

NU ska jag fortsätta med kap 3 i Twilight.
Det är så bra om man vill lära sig mer engelska, om man läst boken på sv först. man förstår så mycket mer :D
Vågar nog påstå att jag lär mig mer via mina böcker än min nuvarande engelska lärare gjort på ett år!   :S

här komme lite sprida skurar ( som om himelen öppnade sig typ!!) Men annars skiner solen och det blir riktigt varm stundtals.
Sola lagom om ni har mer sol än jag ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: