Oh Boy give me a Cocktail!!

JA fy fan! Det visade ju sig att Signe skulle till doktorn idag, så jag satt här själv i en och en halv timme.
OMFG!!!
Jag skrev ett desperat sms till mamma med texten "Jag säger upp mig!!!"
Jag vet inte riktigt hur hon tolkade det :S

Men nu har jag ringt till Pernilla och stört henne i semestern 3 gånger tror jag, skämdes efter första gången kan jag ju säga.
Jag vet nu hur man räknar ut hur mycket ton man ska ha om man bara vet kvadrat m och höjden.

Jag som suger på matte, fick allt dett förklarat för mig av Thomas, och tro mig hade jag fortfarande läst matte, hade jag bytt lärare!

så måndagar och torsdaga så sitter jag här helt själv..... yippie....

Ja, jag ska ta med mig min bok i morgon, eller min dator så jag kan spela sims 3 ;)
För emellanåt är det inte så mycket att göra.

NU är iaf middagen avklarad så nu är det inte många timmar kvar. jag har tjänat 600kr änsålänge, vilket betyder att det är 3 timmar till.

Jag kollade på Kenzas blogg för typ första gången idag, och hittad ett test, som jag tänkte göra. men nu är det borta
typiskt...

NI får iaf ha en trevlig dag, händer det inget storartat nu så bloggar jag nog inte förrens i morgon.

Jag ska ju hem och göra mig fin nu när jag slutar så att jag kan fira min kära Linnèa.

Här har det kommit två skurar, fast det var ju efter frukost. hoppas det blir uppehåll resten av dagen.
Funderar på att kolla runt lite efter olika mobiler, det står ju högt på min önskelista i år, så min underbara mobil är 2 år gammal, och även om det är min absoluta favorit ( av alla 3 jag haft) så är det alltid lika kul att få en ny ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: