NU gjorde vi allt stan osäkra!!

Haha ja ännu en galen shopping dag! Mamma A E och jag körde till stan halv 10 i morse, vi kom hem för ca en timme sedan! :O
Och jag shoppade rätt mycket, it feels so good to have money!!!


Från igår:

Lindex Jeans kjol  199:-
Maxi Harry Potter bok 99:-
Lindex Solglasögon 24,75:-
Lindex Blå vit top 99:-
Lindex Badunderdel 129:-
( köpte mer i går men detta e det som e med på bild ;) )
från idag:
MQ Lila tub top 299 49:-
MQ  röd-vit linne 299 149:-
MQ vit blus 349 99:-
Accent väska 149:-
H&M Grön blus ( bild nedan) 99:-

Ja det var nog allt ;)
 här e den grön blusen! jätte söt enligt mig!

Jag tyckte jag gjorde riktiga fynd! Allt var ju på rea!!

Nu ska jag övningsköra en lååång runda med släp :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: