Let the tears fall....

Jag har nu varit en snäll syster och snott virrans iPod och. Skriver från den ;). Vi har precis ätit kina mat, och nu ska Ambjörn och marina in här på en grog. Pappa var här och lämnade viktor i morse så jag fick vetA lite saker om det kommande bröllopet , och att jag inte får träffa linnea som kommer hem på tisdag fören nästa måndag . Där av rubriken. Det hade varit så skönt att träffa dig nu och få prata med dig!!!!!! <33. I morgon ska Albin ha kalas. Första barnkalaset :s vi får väl se hur det går ;). Ha en trevlig kväll får se om jag orkar sätta igång datorn i morgon och lägga in bilderna . *tjingtjing*
Kommentarer
Postat av: Marina

sv: hahahah, nej mamma sa det till mig jag bara "VA?!" hahahaha :DDD

jag är lite seg ibland, i know 8D åh vad kul! :)

många kramar!

2009-07-11 23:35:19
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag vill också träffa dig nuu! känns som en evighet sen sist.

2009-07-16 11:44:40
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: